Кросворд як засіб підвищення пізнавальної
активності учнів
Незвичні форми проведення уроку або
окремих його елементів завжди викликають в учнів підвищений інтерес. До таких
форм належить розв'язування кросвордів.
Кросворди здавна користуються великою популярністю
в людей різного віку і різного типу занять. Кросворди розвивають інтерес до
певних сфер діяльності, об'єктів, явищ та подій у природі й суспільстві, тим
самим стимулюють інтелектуальний розвиток, розвивають ерудицію. Природно, що
інтерес до кросвордів сформований у більшості дітей шкільного віку. Це, у свою
чергу, сприяє застосуванню кросвордів у навчальному процесі загальноосвітньої
школи для вивчення багатьох навчальних предметів. Практика свідчить, що кросворди й інші завдання такого типу
викликають в учнів підвищений інтерес. Тим паче, якщо для кросвордів дібрані
запитання, що містять елементи несподіванки чи елементи гумору, учні із задоволенням
їх розв'язують. Тому, кросворди можуть стати додатковим стимулом для підвищення
інтересу до предмета, кмітливості, ерудиції, засобом для повторення вивченого
матеріалу, навіть засобом для перевірки знань.
Тематичні кросворди, ребуси мають на
меті перевірити, як учні знають основні поняття, означення певних фізичних
величин та явищ. Доцільно кросворди використовувати на уроках систематизації
та узагальнення знань.
Немає коментарів:
Дописати коментар